Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) niniejszym informujemy, iż Państwa dane osobowe udostępnione Budomatex S.A. celem umożliwienia świadczenia na Państwa rzecz usług związanych z obsługą inwestycji deweloperskich, obsługi zapytań, zawierania i realizacji umów, będą przetwarzane przez administratora danych osobowych, tj.:
Budomatex S.A. z siedzibą w Siedlcach, ul. Sokołowska 60A, 08-110 Siedlce, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z/s w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000093825 NIP 8210010701, REGON 710008058 („Administrator”).
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można się z nami skontaktować pod adresem e-mail: biuro@budomatex.pl
Cele i podstawy przetwarzania danych:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
Odbiorcy danych:
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
• podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi informatyczne, hostingowe, prawne, doradcze, marketingowe, księgowe, archiwizacyjne i windykacyjne,
• dostawcom narzędzi i usług teleinformatycznych,
• organom publicznym i instytucjom, jeśli obowiązek taki wynika z przepisów prawa,
• Entremise Broker Sp. z o.o. Adres: ul. Cybernetyki 19A, 02-677 Warszawa, KRS 0000641149, NIP 7010621463, REGON 365607446, jako niezależnemu administratorowi danych – wyłącznie w sytuacji, gdy Pani/Pan poprosi o informację dotyczącą finansowania zakupu mieszkania lub w toku rozmów zdecyduje się na konsultację finansową.
Okres przechowywania danych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez następujące okresy:
• w przypadku zapytań, które nie zakończyły się zawarciem umowy – do 12 miesięcy od ostatniej aktywności,
• w przypadku zawarcia umowy – przez czas jej obowiązywania, a następnie do upływu okresu przedawnienia roszczeń (co do zasady 6 lat, a w przypadku roszczeń okresowych oraz związanych z działalnością gospodarczą – 3 lata),
• w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – do momentu jej wycofania,
• w zakresie danych wymaganych przez przepisy prawa (np. podatkowe, rachunkowe) – przez okres wskazany w tych przepisach.
Prawa osoby, której dane dotyczą:
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
• dostępu do swoich danych,
• sprostowania danych,
• usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
• ograniczenia przetwarzania,
• przenoszenia danych,
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym wobec przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego,
• cofnięcia zgody w dowolnym momencie (jeśli dane przetwarzane są na podstawie zgody),
• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Dobrowolność podania danych:
Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak ich podania może uniemożliwić obsługę zapytania, zawarcie umowy lub przekazanie danych do Entremise Sp. z o.o. w celu konsultacji finansowej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, który wywoływałby wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływał na Panią/Pana sytuację.
Administrator może korzystać z narzędzi analitycznych i marketingowych (np. pliki cookies, Google Analytics/Ads), które umożliwiają profilowanie marketingowe w celach statystycznych i reklamowych – wyłącznie po wyrażeniu przez Panią/Pana zgody w banerze cookies.
Źródło danych (jeśli pozyskane z innego źródła):
W przypadku gdy Pani/Pana dane osobowe zostały pozyskane z innego źródła niż bezpośrednio od Pani/Pana, źródłem tym mógł być podmiot współpracujący z Administratorem w zakresie obsługi inwestycji lub działań marketingowych, a kategorie danych obejmują dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) oraz informacje dotyczące preferencji zakupu lokalu.